Tehran

اقامت در هند-مهاجرت به قبرس - تهران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
هلدینگ اینوید
آدرس
شهر تهران-تهران - جردن بالاتر از ظفر کوچه بابک مرکزی پ 5
تلفن
02188856372
موبایل
02188856372

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

"سالیانه افراد زیادی برای مهاجرت به قبرس اقدام می نمایند اما قبل از آن و قبل از قدم نهادن در این مسیر ممکن است با سوالاتی مواجه شوند. روش های مهاجرت به قبرس چیست؟ شرایط مهاجرت به قبرس چگونه است؟
اگر کشور قبرس را برای مهاجرت انتخاب کرده اید، حتما می دانید که قبرس از دو بخش با خصوصیات بسیار متفاوت تشکیل شده است. پس در ابتدا می بایست به مقایسه قبرس شمالی و قبرس جنوبی برای مهاجرت بپردازید و پس از آن بهترین بخش قبرس را برای اقامت و مهاجرت انتخاب کنید.
در طی سال‌های اخیر مهاجرت به قبرس شمالی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از آنجایی که قبرس جنوبی جزئی از اتحادیه اروپا به شمار می‌آید، اخذ ویزای آن سخت‌تر و زندگی در آن گران‌تر است، به همین دلیل اغلب افراد قبرس شمالی را ترجیح می‌دهند.
در مسیر مهاجرت و اخذ اقامت از مهم‌ترین دغدغه‌های متقاضیان، انتخاب مشاور مناسب با اطلاعات به روز در زمینه امور مهاجرتی و اقامتی می‌باشد.
هلدینگ بین المللی اینوید با داشتن سابقه طولانی در امر مهاجرت، داشتن صدها پرونده موفق، استفاده از وکلای محلی، داشتن دفاتر در تهران، وین، آتن و داشتن دانش به روز و تجربه کافی و اطلاع از قوانین مهاجرتی سال 2023 آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و مهاجرتی به متقاضیان محترم در امر مهاجرت به اروپا می‌باشد.
02188856372
www.inovideco.com"

کد آگهی : 131312
بازدید : 434
★★★★★★★★★★ 5/ 5 434
Your رای: