Tehran

کار در استرالیا-اسكلت ساختمان lsf(پیام دشت پارس) - تهران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
پیام دشت
آدرس
شهر تهران-
تلفن
02144031072-02144031101
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تولید ، طراحی ، فروش و اجرای ویلاهای پیش ساخته (LSF)


ساختمانهای پیش ساخته فولادی سبک (LIGHT WEIGHT STEEL FRAME ) به ساختمانهای LSF موسوم بوده که بصورت خشک و عمدتا" با استفاده از اتصالات پیچی بکار می روند. این ساختمانها از 3 جزء اصلی شامل : مقاطع متشکل از ورقهای فولادی سرد نورد شده برای سازه ، صفحات گچی یا PVC به عنوان پوشش و لایه عایق حرارتی و صوتی تشکیل می شوند. کاربرد این ساختمان ها به عنوان یک سیستم سازه ای مستقل و اکثرا" در انبوه سازی ساختمانهای دو یا سه طبقه ویلاها ، ساختمانهای کوچک ، واحد های صنعتی و سالن های ورزشی یک طبقه است . این روش یک سیستم سازه ای باربر ثقلی است که قابلیت ترکیب شدن با سیستم های سازه ای دیگر ، مانند دیوارهای بتن مسلح سازه ای (دیوارهای برشی) را دارد و در ساختمانهای کوتاه بصورت سیستم سازه ای مختلط بکار می رود.
سیستم مورد استفاده در این شرکت بر مبنای سیستم LSF ( سیستم سازه های سرد نورد شده ) تنها سیستم دارای تائیدیه مرکز تحقیقات مسکن برای دیوار های باربر میباشد که بر مبنای استاندارد های کانادا و استرالیا میباشد .

مزایای سیستم سازه های فولادی سبک (LSF SYSTEM)
تنوع طرح ، سرعت اجرا ، مهندسی ساز بودن ، ساخت با حداقل صدا و گرد وخاک ، کاهش زمان سرمایه گذاری برای ساخت از مزایای منحصر به فرد این سیستم می باشد ، همچنین از دیگر مزایای این سیستم می توان به نکات زیر اشاره کرد .
* سرعت اجرای بسیار بالا
کیفیت بالا و یکنواختی محصول نهایی *
سبکی و در نتیجه کاهش نیروی زلزله وارد بر سازه *
کیفیت بالای اجرای اتصالات *
مقاومت و سختی بالا *
برخوردار از استانداردهای جهانی مصرف انرژی *
حمل و نقل آسان *
قابلیت بازیافت بخش عمده مصالح *
امکان تولید انبوه ساختمان *
مقاومت و دوام بالا در برابر شرایط محیطی نامطلوب *
* امکان اجرا در شرایط آب و هوایی نامطلوب و کاهش زمان توقف کار
سهولت اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی *
تطابق فرهنگی محیط داخل و نمای ساختمان با ساختمانهای سنتی *
عملکرد صوتی خوب *
* سهولت اجرای اضافه اشکوب
برخوردار از استانداردها و ضوابط ضد آتش سوزی *
به حداقل رسیدن میزان پرت مصالح *
نیاز به فضای کم کارگاهی و ایمنی بیشتر در کارگاه

کد آگهی : 2782
بازدید : 16399
★★★★★★★★★★ 5/ 5 16399
Your رای: